V akej firme robím? Kde bývam? A aký žartík na mňa skúšala kolegyňa? Prvých 5 dní v Bratislave som zhrnul do týchto riadkov…
Pondelok – deň prvý – Stratený na druhú
Po troch hodinách spánku som vstával o štvrtej ráno, aby som čo najskôr mohol riešiť veci v Bratislave. Ako zvyčajne som sa stratil, ale potom aj našiel. Bol som na v Štúr café, vozil som sa v MHD-čke a nakoniec hľadal Vápennú ulicu. Poučenie: nikdy sa Bratislavčanov nepýtajte či vám môžu poradiť ako sa dostať tam, či onam.
Na obed som sa už stretol s novou šéfkou, ktorá ma zoznámila s tímom a predstavila mi ako to vo firme chodí… Ukázala mi, kde nájdem chladničku (to je predsa základ), odovzdala prístupy do interných programov i služieb a zaviezla ma „domov“. Pod týmto slovíčkom si predstavte Petržalku. Tu teda bývam – na Smolenickej a celkom som spokojný!
Utorok – deň druhý – Sledujem
Prvýkrát som strávil celý deň v našej kancelárii a sledoval prácu mojich kolegov. Spriatelil som sa s Torom a pustil sa do hlbokého vzdelávania. Musím v tomto momente pochváliť moju šéfku, pretože interné materiály sú výborne spracované a veľmi mi pomohli zorientovať sa nielen v oblasti marketingu, PR, linkbuildingu, ale aj v oblasti SEO. (No čo, máte už nejaký tip, pre akú firmu by som mohol pracovať;)
Streda – deň tretí – Poklad nášho tímu
Vo firme sa objavili aj kolegyne. Vzdelávanie som pochopiteľne na chvíľu prerušil. Čo si budeme klamať, radosť pracovať v takomto tíme! Kolegyne by som opísal ako „MPŠ“. Milé, pekné a šikovné. (Nieže by boli kolegovia v tomto pozadu, ale však chápete..).
Hneď po príchode som sa nevyhol ani nováčikovským fórikom. Avšak nachytať som sa nenechal. Musím priznať, že keď sa ma Majka spýtala či náhodou nesedím na jej stoličke, tak som mierne znervóznel. Ale keď mi odporučila, aby som sa zohol pod svoj stôl a pozrel osobné číslo kancelárskeho stola (vraj podľa toho zistím koho je), vedel som, že v tom bude fígeľ.
Poobede som si to namieril do Incheby na tohtoročný autosalón. Účasť ma celkom prekvapila (oproti minulým rokom nebola až taká plnka), no dizajnový model Škoda Vision C, mi doslova vyrazil dych. Tomu hovorím precízna práca!
Štvrtok – deň štvrtý – Dosť bolo srandy
Od rána som už tvrdo zarezával. Pripravil som krátku analýzu nášho webu a našiel priestor, v ktorom by sme mohli ešte pár vecí vylepšiť. Podarilo sa mi vytvoriť si to do list a naplánovať budúci týždeň.
To už nás naša šéfka (držiteľka ocenenia E-žena podnikateľka roka 2011) zvolávala na „status meeting“. Čakala nás na prvý pohľad krátka firemná porada. Počas jej priebehu som spoznal našich klientov a aj rozsah služieb, ktorý im momentálne ponúkame. Nazrel som do CRM-ka i SEO výstupov, vďaka čomu sa mi rýchlo podarilo zorientovať sa, na akých pozíciách sa nachádzajú weby, s ktorými pracujeme. Krátky meeting sa zmenil na trojhodinové stretnutie, na ktorom som však dostal všetky odpovede, ktoré som čakal. Takže som odchádzal s veľmi dobrým pocitom…
Po práci som sa prešiel na Bratislavský hrad (áno v tom krásnom upršanom počasí) a zistil som, že máme na čo lákať turistov, len to nevieme predať. (V okolí hradu 3 čínske reštiky a ani jeden poriadny slovenský obchod/reštika/kaviareň. Smutné.
Deň piaty – piatok – Makám!
Hneď ráno som sa pustil do zverenej úlohy – spraviť On page. Aj keď meta tagy a URL adresy ma dostatočne vydesili, zistil som, že to nie je nič hrozné. Práve naopak, táto práca ma celkom bavila. Na obed sme stihli ešte firemné školenie no a potom nám pracovnú morálku pokazilo toto video.
I napriek tomu sa mi podarilo otvoriť úlohy, ktoré ma čakajú budúci týždeň, či už posilniť referencie, pozrieť sa na content social media plán a podobne. Hlavne však budem počas najbližších dní nasávať čo najviac informácii od mojich kolegov.
Majú cenné know how, však aj vďaka nim sa firma dostala medzi top 10 directmarketingových agentúr. A ja som presvedčený o tom, že nám patrí miesto v TOP trojke.
A ozaj, kde pracujem?
Skrotil ma Toro – legenda v modernom svete internetu a sociálnych sietí. 8 rokov hľadal spôsoby, ako oživiť podnikateľské prostredie. Študoval moderné komunikačné nástroje, hľadal riešenia, ako pomôcť svojim starým známym priateľom. Je to hrdina so silou stovky býkov, bystrý a nebojácny. Jednoducho online poradca pre podnikateľov.
To bol úryvok zo životopisu tejto legendy. Na full time preto momentálne pracujem ako Marketing a PR Specialist pre agentúru ONLINE TORO. Možno ju ešte poznáte pod starým názvom RU online. Nič to však nemení na tom, že poskytuje kvalitný SEO a online marketing. O tom hovoria aj naše referencie :)
Držte mi tu palce!