Konzultácie

Externý pohľad na váš marketing dokáže často odhaliť nielen jeho slabiny, ale aj príležitosti a silné stránky. V prípade, že sa potrebujete poradiť, pomôže vám marketingová konzultácia.

rokov sa venujem consultingu

odkonzultovaných projektov a biznisov

odkonzultovaných hodín

Väčšina firiem či organizácii s ktorými som spolupracoval, nepotrebovala hneď veľkú marketingovú kampaň. Niekedy sa len stačilo pozrieť na facebookové štatistiky a vyhodnotiť, prečo sa príspevky dostávajú k malému počtu fanúšikov. Alebo si prejsť spolu s klientom web a odhaliť jeho slabé stránky. Prípadne upraviť už existujúcu PPC reklamu.

Nemusíte hneď meniť celý váš marketing alebo zamestnávať ďalšieho človeka na marketingovú komunikáciu. Stačí sa pozrieť na vašu komunikáciu z nadhľadu, objaviť problém a priniesť riešenie

Čo s tým?

Fundraisingová konzultácia

Vy sa pýtate, ja hľadám riešenia
  • zistím, prečo nefunguje váš fundrasing
  • vytipujem segmenty, v ktorých sa nachádzajú vaši sponzori
  • pripravím vám fundraisingovú stratégiu
  • vytvorím ponuku prezentácie pre sponzorov
  • naformulujem vaše požiadavky (finančné, produktové,…)
  • poradím vám ako firmy zaujať a osloviť
  • skonzultujem váš mail/sponzorský list,…

Klienti pre ktorých som pracoval: Kaviareň Dolinka, ZKSM, TV Hronka, WocaBee, Do práce na bicykli, Slovak Governance Institute

„Dlho sme v rámci národnej kampane Do práce na bicykli spoluprácu s reklamnými agentúrami posúvali na neurčito. V istý moment sme si však povedali, že nejakú predsa len skúsime – a voľba padla na Jara. Doteraz neľutujeme! Kreativita, operatívnosť a ochota boli (a sú) naozaj ukážkové a Jaro nám ponúkol úplne iný pohľad na náš projekt. Spoluprácu naozaj vrelo odporúčame, posunula nás poriadne dopredu!“

Michal Majer

spoluorganizátor, Do práce na bicykli

Pin It on Pinterest