Marketing

Marketing funguje vtedy, ak je vopred premyslený, naplánovaný, pravidelný a prináša očakávané výsledky. V prípade, že tomu tak nie je, je potrebné sa na to pozrieť.

rokov sa venujem marketingu

firiem využilo moje služby

vytvorených PR článkov, blogov a copytextov

85% firiem, ktoré ma oslovili so záujmom o pomoc v marketingu, nemali žiadny plán alebo stratégiu, podľa ktorej by sa riadili. Statusy, videá či maily chŕlili len tak podľa nálady. Väčšina z organizácii, ktorá chcela pomôcť s návrhom marketingovej kampane nemala zadefinované cieľové skupiny.

Takýto marketing žiaľ neprináša ovocie a čo je ešte dôležitejšie, je maximálne neefektívny. Stojí zbytočne veľa financií a času.

Čo s tým?

Klienti pre ktorých som pracoval: Hotel Zerrenpach, Živica, PasivDom, The Žurnál, TV Rimava, AMS com

„S Jarom spolupracujeme už niekoľko rokov, zastrešuje našu online komunikáciu. Navrhol nám marketingovú stratégiu, pomáha nám tvoriť pútavé copytexty a riešiť problémy. S Jarom a jeho tímom som spokojný a odporúčam ho v biznise aj svojim partnerom…“
Radovan Ceglédy

majiteľ, RSNET s.r.o.

Často kladené otázky

S čím začať?

Ako prvé vám odporúčam vypracovať marketingovú stratégiu. Bez premysleného a dobrého plánu nemá zmysel robiť marketing.  

Na základe stratégie zistíme na akých kanáloch komunikovať, ako často a koľko vás to bude celý rok stáť.

Až potom má zmysel pustiť sa do kampane či permanentného marketingu.

Koľko to bude stáť?

Vážim si svoj čas, preto nerobím lacný a prvoplánový marketing, ale za to ani drahý. Mesačná spolupráca v rámci permanentného marketingu vás bude stáť niekoľko stoviek eur podľa našej dohody.

Komplexnú marketingovú stratégiu vám vypracujem od 650€, marketingovú kampaň na kľúč vám navrhnem za 1 000€ vrátane kreatívy, kanálov aj obsahu.

Ak potrebujete len poradiť, kliknite na marketingové konzultácie. 

Ako dlho to bude trvať? (dodanie)

V priebehu 15- 30 dní (podľa náročnosti) vám dodám vypracovanú marketingovú stratégiu aj marketingovú kampaň.

Do permanentného marketingu sa môžeme pustiť hneď.

Čo ak to chcem kvalitne, nemám veľký budget a potrebujeme to hneď?

Tak sa s najväčšou istotou nedohodneme 😊 Pre úspech v marketingu sú dôležité tri premenné: kvalita, čas a financie, pričom splnené musia byť aspoň dve z nich.

Nie je možné vytvoriť kvalitný marketing, bez budgetu tak, tak aby ste ho mali hotový zajtra. Nie som instantný marketér, prepáčte, takých nájdete dosť na facebooku.

Čo ak nerozumiem marketingu?

Je to úplne v poriadku. Podmienkou našej spolupráce nie je nutnosť byť profesionálnom v marketingu, ale ochota počúvať a nechať si poradiť.

Ako samozrejmosť beriem to, že v rámci našej spolupráce klienta bezplatne vzdelávam, odkazujem ho na zdroje a posúvam marketingové inšpirácie.

Nevadí, že máme marketingové oddelenie?

Vôbec nie. Dokonca z dlhodobého hľadiska to môže byť pre vašu firmu, projekt alebo organizáciu veľkým prínosom. Vieme sa dohodnúť na spoluprácu s vašimi marketérmi, efektívne si rozdeliť úlohy a napĺňať tak spoločne jeden marketingový zámer.  

Prečo zveriť marketing niekomu externe?

Predstavte si, že by ste sa rozhodli robiť poriadny marketing so svojimi internými kapacitami. 

Počítajte so mnou. Ak by ste chceli vytvoriť funkčnú stratégiu alebo kampaň, potrebovali by ste experta na prácu s dátami, odborníka na tvorbu stratégii, social media managera, kameramana, copywritera a minimálne jedného marketingového riaditeľa.

Živiť vo firme 6 ľudí by vás len na personálnych nákladoch stálo minimálne 6 000€, nehovoriac o tom, že by ste všetkých museli vyškoliť a manažovať.

Spolupráca s externým marketérom alebo agentúrou vám dokáže ušetriť tisícky eur, mesiace strateného času, ale predovšetkým vám prinesie nový pohľad na váš marketing a možné inovácie v ňom, ktoré firma častokrát sama nevidí.

Poskytujete svoje služby každému?

Nie, svojich klientov si vyberám. Je pre mňa dôležité, aby sme si rozumeli, aby bol klient ochotný aplikovať rady, odporúčania či konkrétne kroky do svojho marketingu.

Skôr ako jednorázové spolupráce preferujem dlhodobé partnerstvá.

Nerobím pre tabakový priemysel, alkoholový priemysel a sex biznis. Naopak vážim si klientov, ktorí podnikajú hodnotovo a eticky.

Pin It on Pinterest