Nové trendy v marketingu / v práci s mladou generáciou

Rozsah školenia: 4 hodiny (aj s prestávkami)
Doteraz absolvovalo: 50 ľudí

Popis školenia:
Follow, chill, challenge. Ktoré trendy hýbu generáciou mladých ľudí? Prečo sa menia ich potreby, hodnoty či správanie? Aký dopad má na naše naše nákupné správanie koronakríza? Ako s mladými komunikovať, pracovať a udržať si ich vo firme či v organizácii? Na školení si vyskúšame inovatívne nástroje komunikácie a nové spôsoby marketingu.

Obsah školenia:

  • Objavovanie trendov (prekvapivé zistenia zo slovenských prieskumov, Youth Trend reportu, Trendológie a prejavy trendov v správaní)
  • Čo sú to trendy, ako vznikajú a ako ich využiť v našej firme/organizácii
  • Trendy v komunikácii -Zoom, FaceTime, Instagram, Facebook, TikTok…
  • Influencer marketing, stakeholderi, feedforwarding
  • Online tools (Prezi, Canva, Kahoot, Slido, Padlet,…)
  • Gamifikácia, storytteling, Start with why
  • Ako pracovať s rozvojom Generácie What
  • Odporúčania pre každodennú prácu s mladými ľuďmi
  • + ako bonus 50% zľava na konzultácie zamerané na implementáciu trendov do vašej organizácie/školy/firmy

Toto školenie som realizoval aj pre: Coworking a startup centrum Kruháč, Regionálne centrum mládeže Trenčín a poznatky som zdieľal aj na konferencii IPA Slovakia Podnikatelia, spojte sa!

Zaujíma vás ako pripravujem školenia?

Nezáväzne objednať

Školenie *

9 + 13 =

Pin It on Pinterest