Pokiaľ chcete byť v živote úspešní a niečo dosiahnuť, nestačí mať len dobrú myšlienku, či kus štastia. Musíte vedieť rýchlo zareagovať a využiť čas vo svoj prospech. A presne to mi teda dnes vôbec nevyšlo.

Ak chcem aby sa naše sny začali plniť, a aby sme dokázali využiť šance, ktoré okolo nás každý deň prechádzajú, musí hrať čas v náš prospech. Nemôže sa stať, že ho odsunieme na druhú, tretiu, či štvrtú koľaj. Musíme s ním narábať pri premýšlaní, vytváraní, pri rozhodovaní. Musíme sa s ním spriateliť.

Rozhodnúť sa treba hneď
Napriek toho, že 20. septembra bol deadline na podanie prihlášok, ja som to opäť nestihol. Dostal som šancu získať na nemenované podujatie dvoch ľudí a to úplne zdarma. No napriek tomu, že nemuseli nič platiť, rozhodovali sa dlhšie, než čas dovolil. Plus mínus som zbytočne stratil 40€, ktoré mohli títo ľudia využiť na svoj osobný rozvoj a na získanie ďalších skúseností.

Veľmi chcieť ešte neznamená, že sa to naozaj aj podarí.  O tom hovorí spustenie nového projektu, ktorý som plánoval 1. októbra. Načasovanie úplne ideálne, keďže ide o začiatok jesene a počas dvoch mesiacov sa mohol projekt aklimatizovať, otestovať, vychytať muchy a do nového roka sa vydať úplne vylepšený. Avšak opäť sa tak nestalo. Zlý timemanažment pokazil biznis model a tak môžem spustenie nového projektu preložiť až na január 2013. Áno, stratené tri mesiace a pár desiatok eur. 

,,Mali by sme záujem o zostavenie PR správy pre našu firmu. Vieme vám ponúknuť bannerovú plochu na našom webe na mesiac + 2x takú finančnú odmenu, ako vie ponúknuť konkurencia,“ dostal mail môj dobrý priateľ. Povedal si, že sa ide na jesť a hneď potom na mail odpíše. Keď prišiel a sadol za PC, zistil, že človeka už firma našla a tak prišiel o cca 110€.

Chyby sú na to, aby sa ľudia učili
Kto nerobí chyby, ten ani nieje. To, že dnes nebol dvakrát vydarený deň ešte neznamená, že zajtra neprídu nové šance a ponuky. Práve preto sa z vyššie uvedených príkladov treba čo najlepšie a hlavne najrýchlejšie poučiť. Prečo? Lebo čas sú peniaze :)) 

Pin It on Pinterest