Presvedčiť niekoho, aby šiel s vami na kávu je pohoda. Čo však presvedčiť tisícky ľudí o tom, aby prišli v jeden deň na otváranie nákupného centra, ktoré v podstate vôbec neexistuje? Že nemožné? Tak rozhodne čítajte ďalej!
Keď som sa o tomto príbehu pred pár dňami dozvedel, neveril som vlastným ušiam a preto som sa rozhodol presvedčiť aj zrakom.
Je všeobecne známe, že ľudia, či už sú to Slováci, Češi, alebo trebás Angličania sa veľmi ľahko dajú nalákať na super reklamy, či ponuky. Uveďme si krátky príklad. Sedíte doma a zavolá vám známy, že ide do Mc Donaldu na čerstvý a chutný cheesburger. Vy ste hladný a tak idete s ním. Alebo príklad číslo dva. V škole hovorí jeden spolužiak pred triedou, aký super film videl a zároveň nahovára ostatných, aby si ho pozreli. Oni mu veria a tak vo chvíľke nudy si ho predsa len zapnú.
Avšak zmanipulovať tisícky ľudí, aby prišli do obchodu, ktorý v skutočnosti nieje, je už o čosi ťažšie.
Dvaja českí študenti sa rozhodli spraviť nemožné. Natočiť film o skutočnej udalosti, ktorú sa rozhodli títo dvaja študenti zrealizovať. Ich plán bol nasledujúci: postaviť na veľkej lúke jednu jedinú priečku obchodu, osloviť jednu z najlepších reklamných agentúr, pripraviť dokonalú reklamnú kampaň, televízne spoty, letáky, či efektívnu internetovú kampaň. Presvedčiť tisícky ľudí, aby prišli do jedinečného obchodného centra „Český sen“, ktorý ako opäť pripomínam, vôbec neexistuje.
Veľmi dobre spracovaná myšlienka a ešte lepšie prevedenie do skutočnosti. To ako sa dokážeme jednoducho namotať na pesničku, či televízny spot, hovorí skutočne za všetko. Pozrite si inšpirujúci český film, ktorý vás zaista prekvapí ….
http://www.youtube.com/watch?v=tkEv9u-HTbo