Mám ďalší dôvod na radosť a príležitosť opäť sa vám poďakovať za dôveru a podporu. Môj blog Očami mladého marketéra ste nominovali do celoslovenskej súťaže Bloger roka 2017, z ktorej postúpil rovno do finále!
Keď som svoj blog zakladal, chcel som predovšetkým zdieľať inšpirácie a zážitky z môjho života. Nemal som žiadne veľké očakávania a ani túžbu mať najlepší či najčítanejší blog. Jednoducho som vám len chcel ukázať, aký mám pohľad na svet.
Prvé prekvapenie
Preto ma nesmierne prekvapilo, keď som sa minulý rok dozvedel o tom, že môj blog vo verejnom hlasovaní. Neprikladal som tomu nejakú náležitú pozornosť. Pár dní pred ukončením hlasovania som sa bol pozrieť či som dostal aspoň pár hlasov. Dozvedel som sa, že môj blog atakuje TOP 10—ku v kategórii Ekonomika, biznis a spoločnosť. O pár hodín nato už svietil v TOP 10-ke.
Pozvanie na galavečer som bral ako príjemný benefit, netušil som však, že vo finále získam s mojim blogom 3. miesto! Preto som sa začal svojmu blogu venovať viac a v roku 2016 som odpublikoval cez 40 príspevkov.
Druhé prekvapenie
V apríli tohto roka prišiel ďalší šok. V maily som sa dozvedel, že som opäť získal nomináciu do tejto súťaže. Emócie sa vo mne miešali, nevedel som ako reagovať. Zaujímalo ma, či moje blogy naozaj niekoho inšpirujú, prípadne posúvajú v pred. Či už v marketingu, osobnom rozvoji alebo manažmente. V priebehu niekoľkých dní som získal oveľa väčší počet hlasov ako rok pred tým.
124 hlasov zo mňa žiadnu hviezdu v Hollywoode nerobí, no dáva mi dostatok povzbudenia na to, aby som vo svojej práci pokračoval. Práve sa pozerám do štatistík a zisťujem, že od momentu, keď som si blog založil, ho navštívilo 246 000 ľudí. Moje články si zobrazili až 590 000x. A to ma dostáva skutočne do veľkej bázne!
Preto sa vám chcem poďakovať za nomináciu do súťaže Bloger roka 2017! Ďakujem taktiež za všetky vaše povzbudenia, komentáre a maily, ktoré mi posielate.
Verím, že sa s viacerými z vás stretnem na samotnom finále súťaže! Takže do videnia!
Prečítajte si aj:
50 expertov, ktorí na Slovensku zdieľajú svoj know how (biznis, NGO,…)
Príbeh predáva: Ako napísať PR článok, ktorý bude mať 119 000 zobrazení? (klik)
5 najlepších prednášok o biznise, osobnom rozvoji a postoji k životu (klik)
10 najdôležitejších postrehov zo 7 dňovej stopovačky naprieč Slovenskom (klik)