Ako na efektívny digitálny marketing stavebných firiem?

Ako na efektívny digitálny marketing stavebných firiem?

Záchranný plán. Nad ním v týchto dňoch rozmýšľajú všetci zodpovední podnikatelia a manažéri. Ako udržať firmu pri živote, ako preklopiť marketing do online prostredia a rozbehnúť stagnujúci predaj? 

V dnešnom blogu vám ukážem 5 konkrétnych krokov, ktoré by mali byť súčasťou záchranného plánu firmy pôsobiacej v oblasti stavebníctva.

(viac…)
Ako na efektívny digitálny marketing vašej taxislužby?

Ako na efektívny digitálny marketing vašej taxislužby?

Pre mnohé taxislužby bolo obdobie prísnej karantény naozaj krízovým obdobím. Niektorí majitelia sa rozhodli využiť svoje vozidlá pre donášku liekov či potravín seniorom, iní pomáhali s rozvozom kuriérom.

Teraz prišlo dlho očakávané uvoľňovanie opatrení a s ním aj znovuotvorenie taxislužieb. Ako k sebe prilákať zákazníkov, robiť to efektívnejšie než konkurencia a naštartovať opäť svoj biznis? Aj na to sa pozrieme v dnešnom blogu.  

(viac…)
Ako preklopiť vaše podnikanie do online priestoru počas krízy? 3 konkrétne tipy a bezplatná konzultácia

Ako preklopiť vaše podnikanie do online priestoru počas krízy? 3 konkrétne tipy a bezplatná konzultácia

Veľa marketingových agentúr radí klientom v týchto dňoch, aby nevypínali svoje kampane a do reklamy investovali ešte viac. Nie je to najlepšie riešenie a ani moc férové.

Poďme sa preto pozrieť na to, čo sa dá v tejto krízovej situácii robiť, aby to vaša firma ustála a nevyhodila na neefektívny marketing aj svoje posledné zdroje.

(viac…)
Ako nastaviť svoj marketing počas Koronavírusu? 

Ako nastaviť svoj marketing počas Koronavírusu? 

Krízové situácie si vyžadujú krízové riešenia. Čo potrebujú vedieť vaši zákazníci v období epidémie o vašej firme či organizácii? Ako optimalizovať váš marketing, aby nebol stratový? Odpovede na tieto otázky sa pokúsim nájsť v dnešnom blogu a pridám aj niekoľko tipov na digitálny marketing.

(viac…)

Pin It on Pinterest